Datum: 2.2.2012
Společnost Alza.cz, největší internetový obchod v České a Slovenské republice, opět kraluje internetovému trhu. V roce 2011 dosáhl celkový obrat společnosti 6,8 mld. Kč a oproti minulému roku vzrostl o více než jednu miliardu korun. Nakupovaní na internetu je stále populárnější a Alza.cz opět upevnila svoji pozici lídra. Růst společnosti se tradičně obešel bez akvizic a cizích zdrojů.
Alza.cz se i v minulém roce dále rozvíjela. Klíčovými faktory způsobujícími nárůst oproti loňskému roku byla zrychlená dostupnost zboží, spuštění specializovaných e-shopů Kleopatra.cz a Hracky.cz a zmodernizování showroomů v Praze a Bratislavě.
Z pohledu prodaného zboží růst táhla zejména pokračující obliba notebooků, kdy každý pátý notebook prodaný v České republice byl z Alza.cz. Dále pak rostoucí poptávka po televizích, hlavně modelech s novými technologiemi jako SMART TV a 3D. Velmi dynamicky roste poptávka po chytrých telefonech, tabletech a velice nás těší rostoucí poptávka nového sortimentu bílé techniky, kterou jsme představili zákazníkům v polovině minulého roku.