ZMĚNY VE VEDENÍ FASHION ARENA PRAGUE OUTLET

Největší outletové centrum působící v České republice již 10 let, Fashion Arena Prague Outlet, oznámilo personální změny ve svém vedení. Lenka Čapková byla jmenována na pozici Centre Director. Na pozici Senior Marketing Manager nastoupila Petra Horáková.  

Lenka Čapková byla na pozici Centre Director ve Fashion Arena Prague Outlet, který je již tři roky součástí mezinárodní skupiny VIA Outlets, povýšena z pozice finanční ředitelky. Za sebou má více než 20leté zkušenosti v oboru finance a management. Před nástupem do Fashion Arena Prague Outlet působila 7 let v dánské developerské společnosti TK Development na pozici finanční ředitelky. Mezinárodní zkušenosti získala ve společnosti SONY, kde pracovala 12 let na několika evropských trzích. Ve Fashion Arena Prague Outlet bude zodpovědná za celkové směrování a řízení outletového centra, přípravu strategie a politiky k naplňování stanovených cílů.

„Měla jsem příležitost být součástí rychlého rozvoje i ekonomického růstu společností v mezinárodním měřítku a na výzvy spojené s mou novou pozicí se velmi těším. Jsme největším českým outletovým centrem a do budoucna chceme být rovnocenným členem skupiny VIA Outlets pokud jde o nabídku luxusních značek i prémiových služeb,“ sdílí své cíle Lenka Čapková, nová ředitelka Fashion Arena Prague Outlet.

Petra Horáková nastoupila na pozici Senior Marketing Manager. V oblasti marketingu se pohybuje již přes sedmnáct let a má více než 10tiletou praxi v oblasti marketingové komunikace. Do největšího outletového centra v České republice, Fashion Arena Prague Outlet, přichází z pozice Manažerky marketingové komunikace ve společnosti Ford Motor Company, kde působila od roku 2014 do léta 2017. Předtím působila v rámci marketingových oddělení v oblasti telco, bankovního sektoru, ale také v oblasti spotřební elektroniky.

 „Řídit marketing mezinárodní značky jakou představuje člen skupiny VIA Outlets, Fashion Arena Prague Outlet, je pro mě obrovská výzva. S jeho rozvojem se neustále rozšiřuje i počet cílových skupin, které u nás najdou služby dle svých potřeb. Na jejich individuální oslovení se nyní chceme společně zaměřit,“ říká Petra Horáková, která se již pustila do optimalizace marketingových aktivit ve Fashion Arena Prague Outlet. Ty by měly významně přispívat k celkovému úspěchu největšího outletového centra v České Republice.

V roce 2014 Fashion Arena Prague Outlet změnila majitele a stala se součástí obchodního řetězce VIA Outlets. Nový vlastník, sídlící v Londýně má v oblasti developmentu a investic čtyřicetileté zkušenosti. Cílem VIA Outlets je vytvořit silné odvětví outletových center zaměřených i na zahraniční zákazníky a vysokou kvalitu nakupování.